משרות דרושים במרכז

שם החברה חסוי
שם החברה חסוי

דרוש פרוייקטור לחצי משרה זמנית לליווי תהליך של יישום והטמעת מערכת CRM Dynamicsעודכן לאחרונה 08:38, 19 ספטמבר, 2017

הסבר על התפקיד :
• ליווי מנהל הפרוייקט להבטחת הצלחתו בהיבטי תקציב/תכולה/שביעות רצון הארגון.
• מעקב עבודה על פי שלבי הפרוייקט מול צוות הארגון
• כתיבה ואיסוף חמרים
• תקשורת עם ספקים
• ליווי תהליכי הטמעה והדרכת משתמשים
• טיוב והסבת נתונים
• הקמת בסיסי מידע עבור המערכת (כולל איסוף נתונים והקלדתם)


דרישות התפקיד :
• השכלה בתחום מערכות מידע/תעשיה וניהול/לימודי מידע/טכנולוגיות למידה
• היכרות טובה עם CRM Dynamics
• היכרות טובה עם אופיס ועם אקסל לניתוח והצגה של דו"חות ונתונים
• יכולת ניתוח תהליכים
• ניסיון בהדרכה והטמעת משתמשים
• יכולת ניהול וריכוז פרוייקטים
• ניסיון קודם בתפקיד דומה
• גמישות בשעות העבודה, יכולת עבודה מהבית, יכולת ניידות ובעל לבטופ.
• אחריות, יסודיות וראש גדול

היקף השעות החודשי הוא עד 90 שעות למשך חצי שנה הקרובה עם אופציה להארכה.
מועד תחילת עבודה - מיידי
רק פניות מתאימות תענינה

המשרה מיועדת לגברים ונשים!

תחומי עבודה ודרישות

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

דרוש/ה נציגי שירות טלפוניים לחברת כביש 6 !עודכן לאחרונה 08:38, 19 ספטמבר, 2017

נציגי שירות כביש 6 – מוקד נחשונים!
הקורס מתחיל ב1.10 – קורס שנערך במשך שבועיים וחצי במוקד נחשונים
עיקר התפקיד - נציגי שירות טלפוני בלבד למענה ללקוחות בנושאים פיננסיים, המוקד נמצא במרכז הבקרה בנחשונים [ליד ראש העין] .
דרישות התפקיד - תעודת בגרות (חובה), אוריינטציה לשירות ומכירה [מוכרים גם מנויים בחלק מהשיחות].
משרה מלאה – ימים א'-ה' 7:45-16:45 (שכר של 5,250 ₪) .
משרת סטודנט – מינימום 4/5 משמרות בשבוע (+שישי לסירוגין) – 3 משמרות בוקר ו2 משמרות ערב חובה (28 ₪ לשעה, בונוסים על שירות עד 700 ₪)
משרת אם – 5 משמרות בשבוע, מתוכן אחת משמרת ערב ושישי לסירוגין (שכר - 28 ₪ לשעה, בונוסים על שירות עד 700 ₪ ) .
יש הסעות מאריאל, אורנית, ראש העין, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, רמת גן, קרית אונו, אלעד, פ"ת.
קליטה כעובדת חברה מהיום הראשון, אפשרויות קידום נרחבות ופעילויות רווחה מגוונות ! התחייבות של חצי שנה מינימום .

תחומי עבודה ודרישות

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות לחברת לאומי קארד !עודכן לאחרונה 08:38, 19 ספטמבר, 2017

נציגים למוקד אישורים וחסימות ללאומי כארד [שירות לקוחות בלבד] !
מתחיל קורס ב17.10 - קורס הכשרה בשכר יימשך כחודש וחצי (כולל המשך הכשרה במוקד)- ימים א'-ה' בשעות 8:30 - 17:00, השתתפות יומיומית בקורס – חובה.
עיקר התפקיד - מתן מענה לפניות בתי עסק לקבלת אישורים במערכת, טיפול בלקוחות במקרים של אובדן / גניבת כרטיס, טיפול בלקוחות הנמצאים בחול הנתקלים בבעיות בכרטיסי האשראי
דרישות התפקיד – תעודת בגרות מלאה (חובה), אחריות, בגרות אישית, התנסחות בצורה טובה בע"פ, יכולת עבודה בצורה עצמאית ודינאמית, סבלנות.
שעות העבודה - המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, העבודה במשמרות- 4 או 5 משמרות באמצע השבוע, (מינימום 4 משמרות- 2 משמרות ערב + 2 בוקר, מינימום 5 משמרות- 3 משמרות ערב + 2 בוקר) - משמרות גמישות- משמרת 6-7 שעות + שישי לסירוגין.
לאחר 4- 6 חודשים שיבוץ למשמרות "מאוחרות", לילה וסופי שבוע.
שכר ותנאים:
• שכר אטרקטיבי למתאימים + בונוסים ,שכר הגנה של 5,500 ש"ח בשלושה חודשים ראשונים
• תוספת של 150% לשכר החל מ22:00 ובמשמרות בסופ"ש תוספת של 200% לשכר. (מכניסת שבת עד יום ראשון ב6:00 בבוקר

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

דרושים נציגי שירות מוכר עבור מחזיקי כרטיס בלאומי כארד !עודכן לאחרונה 08:38, 19 ספטמבר, 2017

דרושים נציגי שירות מוכר עבור מחזיקי כרטיס בלאומי כארד !
מתחיל קורס ב-22.10 – הקורס במשך חודש, ימים א'-ה', 08:30-16:00, לאחר מכן חודש נוסף של הכשרה במוקד (הגנת שכר במשך חודשיים – 5,500 ₪) .
עיקר התפקיד- עבודה במחלקת שירות לקוחות, מענה טלפוני ללקוחות הפרטיים של החברה במגוון נושאים הכוללים מתן הסברים על מגוון השירותים הפיננסיים (כגון בירורי עסקה, דפי פירוט ,פינוקים ועוד) והצעת פתרונות אשראי ללקוחות כגון: הלוואות, פריסת תשלומים, הצעת חיוב קבוע ועוד.
דרישות התפקיד – תעודת בגרות מלאה (חובה), רמת שירות גבוהה, אוריינטציה לתחום השירות והמכירה, יכולת עבודה בצורה עצמאית ודינאמית, סבלנות.
משרה מלאה ימים א'-ה' השעות 08:15-16:30 , שכר 28 ₪ לשעה + בונוסים (7,000 ₪ בממוצע)
דגשים:
- מדובר על שיחות נכנסות של לקוחות החברה שצריך לתת להם שירות ועל הדרך גם להציע להם את שירותי החברה [מכירות]
- המכירה היא אלגנטית, לא אגרסיבית- עפ"י צרכי הלקוח.

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

סוקרים טלפוניםעודכן לאחרונה 15:09, 17 ספטמבר, 2017

דרושים סוקרים טלפונים בשפה הרוסית .
שכר מעולה ושווה 35 ש"ח לשעה.
עבודה בתקופות שיש סקרים ברוסית.
תחילת עבודה מידיית.

תחומי עבודה ודרישות

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת דלתות יוקרה משפחתית בת"א דרוש/ה מעצב/תעודכן לאחרונה 10:21, 14 ספטמבר, 2017

לחברת דלתות יוקרה משפחתית בת"א דרוש/ה מעצב/ת
עבודה מול לקוחות/מעצבים/אדריכלים
משרה מלאה במשמרות בוקר וערב (גמיש ויכול להתאים גם לסטודנטים):
2 משמרות בוקר: 9:00-17:00
3 משמרות ערב: 11:00-19:00
ושישי לסירוגין
שכר יפה+בונוסים!!

דרישות:
רקע בשרטוט, ידע בתוכנת Sketchup-חובה
רקע בעיצוב בתחום העץ (מטבחים, דלתות וכד')-יתרון
יכולות מכירתיות-חובה
יצוגיות
יכולת ביטוי גבוהה
יחסי אנוש מצויינים

תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • SketchUp
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

דרוש/ה ראש צוות למוקד help-desk מח’ מחשוב של קבוצת דנאלמשרה ##339879#עודכן לאחרונה 08:05, 14 ספטמבר, 2017

  • מיקום

    רמת גן

  • סוג המשרה

    משרה מלאה

לקבוצת דנאל, חברה ציבורית המעסיקה אלפי עובדי סגל במשרדים הנמצאים בפריסה ארצית,
דרוש/ה ראש צוות למוקד help-desk של מחלקת המחשוב, במטה החברה במתחם הבורסה ברמת גן.
התפקיד מגוון וכולל:
ניהול ישיר של 3-4 עובדים.
הובלת צוות תמיכה טכנית במשתמשים פנים ארגוניים,
מעקב ובקרה אחר טיפול בקריאות,
עמידה ב sla, מתן מענה לתקלות מורכבות ומנהלים בכירים בארגון.
התפקיד ממשקי עבודה רבים מול צוותים אחרים במחלקה וכן דרגי ניהול שונים בארגון.
תנאים מעולים כולל קרן השתלמות, נופש חברה שנתי וארוחות מסובסדות
משרה מלאה עם שעות עבודה נוחות: 8 עד 17. (ללא משמרות)
דרישות
ניסיון כראש צוות בתמיכה טכנית - שנה עד שנתיים- חובה!
ידע וניסיון בתפעול מערכות הפעלה windows, השתלטות מרחוק,
active directory, exchange, terminal server, וירטואליזציה - חובה
ידע וניסיון בתקשורת וטלפוני - LAN, WAN
זמינות למשרה מלאה + ש"נ
השכלה נדרשת - קורס mcitp/mcse - יתרון
אפשרי גם ניסיון מהשירות הצבאי!

תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • HELP DESK
  • LAN-WAN
  • Microsoft Exchange

שפות נדרשות

  • עברית - ברמת שפת אם
  • אנגלית - ברמה טובה מאוד
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת תקשורת מובילה דרושים/ות נציגים/ות שירות ומכירה עסקייםעודכן לאחרונה 09:23, 13 ספטמבר, 2017

במסגרת התפקיד:
* אחריות על תיקי הלקוחות העסקיים של החברה.
* מכירה והגדלת נפח סל השירותים הניתנים ללקוחות החברה.
* עבודה אל מול אנשי קשר מטעם לקוחות החברה וממשקים פנים ארגוניים.
* משרה מלאה: א’-ה’ 08:00-17:00, שישי לסירוגין 07:45-12:00.
* המשרה ממוקמת באזור נתניה.
דרישות:
• יחסי אנוש טובים
• ניסיון בשירות /מכירה- יתרון
• יסודיות, דייקנות
• נכונות לעבודה בסביבה טלפונית.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות.



תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • Call Centers
  • Contract Negotiation
  • CRM
  • Customer Relations
  • Customer Satisfaction
  • Customer Service
  • Customer Support
  • Microsoft office
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

דרוש/ה עובד/ת להגשת מכרזים לחברה מובילה בתחומה!עודכן לאחרונה 09:23, 13 ספטמבר, 2017

במסגרת התפקיד:
* הגשה של מכרזים ללקוחות חיצוניים ופנימיים.
* כתיבה, הבנה וניתוח של מכרזים מסוגים שונים.
* מעקב, פיקוח ובקרה על מסמכים ומכרזים.
* עבודה אל מול ממשקים פנים ארגוניים.
* משרה מלאה באזור נתניה.

דרישות התפקיד:
* רקע / ניסיון מעולם המשפטנות – יתרון.
* ידע בהבנה של חוזים – יתרון.
* שליטה טובה ביישומי Office.
* יסודיות, דייקנות ויכולת ירידה לפרטים.
* השכלה אקדמאית רלוונטית- יתרון משמעותי.
* יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה.

תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • Administrative
  • Employment Law
מיומנויות בתחום
  • Microsoft office
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לרשת כלי בית מובילה דרושים/ות אורזי מתנות לתקופת החגים – פוקס הום – FOX HOMEעודכן לאחרונה 09:23, 13 ספטמבר, 2017

במסגרת התפקיד:
* עטיפה ואריזה של מתנות.
* שירות פרונטאלי ללקוחות.
* סידור החנות ומוצרים.
* העבודה הינה במשמרות באזור המרכז.
דרישות:
* זמינות לעבודה במשמרות ובסופי שבוע – חובה.
* ניסיון באריזת מתנות – יתרון.
* שירותיות, אדיבות.

תחומי עבודה ודרישות

צמצם פרטיםלפרטים מלאים

מחפש/ת השלמת הכנסה?! כנס/י ובוא/י להיקלט לחברה מובילה עודכן לאחרונה 09:22, 13 ספטמבר, 2017

למחלקת הגמל והפנסיה בחברת ביטוח מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק-אופיס!
במסגרת התפקיד:
- תפעול פוליסות ביטוח, עבודה מחשובית אל מול המערכות הפנים ארגוניות.
- עבודה אדמיניסטרטיבית- טיוב נתונים, סריקות, תיוקים וכו'.
- עבודה במשרה חלקית, אפשרות ל3-4 פעמים בשבוע אחר-הצהריים/ערב.
- העבודה בתל אביב.
דרישות התפקיד:
- שליטה טובה בתוכנות ה- office.
- ניסיון מעולם האדמיניסטרציה - יתרון.

לפרטים נוספים ניתן לשלוח SMS עם המילה "בק אופיס" למספר 052-2313752
או קורות חיים: ***

תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • Computerized office management
  • Microsoft office
  • Typing

שפות נדרשות

  • עברית - ברמת שפת אם
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת ביטוח דרוש/ה רפרנט/ית דוחות למחלקת הבק אופיס עודכן לאחרונה 09:22, 13 ספטמבר, 2017

  • מיקום

    רמת גן

  • סוג המשרה

    משרה מלאה

במסגרת התפקיד:
* הפקה וניתוח של דוחות מתוך המערכת הפנים ארגונית.
* איסוף, הפקה וניתוח הנתונים
* בניית דוחות והצגת נתונים עפ"י דרישה.
* משרה מלאה בין השעות 08:00-17:00, בימים א’-ה'.
* העבודה באזור רמת גן.
* מתאים גם לבוגרי הנהלת חשבונות.

דרישות:
* יכולת חשיבה אנליטית.
* ניסיון מתחום הבנקאות – יתרון.
* ניסיון בתחום הבק אופיס - יתרון.
* Excel - רמה גבוהה – טבלאות ונוסחאות.
* יכולת עבודה עצמאית.


תחומי עבודה ודרישות

אדמיניסטרציה - 0-1 שנות ניסיון

מיומנויות בתחום
  • budget
  • Microsoft office
  • Organizational
  • Typing
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת גז מובילה דרוש/ה נציג/ת שימור ואדמיניסטרציה עודכן לאחרונה 09:22, 13 ספטמבר, 2017

* ביצוע שיחת שימור ללקוח – שיחות יוצאות.
* ניהול מעקב אחר פניות של לקוחות.
* אדמיניסטרציה שוטפת.
* ימי ושעות עבודה: א’-ה’ 08:00-16:30, ימי שישי תורנות אחת לחודשיים 8:00-13:00.
* העבודה בתל אביב.
דרישות:
* Excel – רמה בסיסית – חובה.
* תודעת שירות גבוהה.
* אוריינטציה שיווקית.
* כושר ביטוי טוב.
* יכולת עבודה עצמית ובצוות.
* זמינות מיידית!

תחומי עבודה ודרישות

שפות נדרשות

  • עברית - ברמת שפת אם
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת גז מובילה דרוש/ה נציג/ת שימור בכיר/העודכן לאחרונה 09:22, 13 ספטמבר, 2017

במסגרת התפקיד:
* העברת תדריכים לנציגים.
* חלוקת מטלות בין הנציגים.
* ביצוע שיחת שימור ללקוחות.
* ניהול מעקב אחר פניות של לקוחות.
* אדמיניסטרציה שוטפת.
* ימי ושעות עבודה: א’-ה’ 08:00-16:30, ימי שישי תורנות אחת לחודשיים 8:00-13:00.
* העבודה בתל אביב.
דרישות:
* Excel - רמה גבוהה – טבלאות ונוסחאות.
* ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי.
* תודעת שירות גבוהה.
* אוריינטציה שיווקית.
* יכולת עבודה עצמאית ובצוות.

תחומי עבודה ודרישות

שפות נדרשות

  • עברית - ברמת שפת אם
צמצם פרטיםלפרטים מלאים

לחברת גז מובילה דרוש/ה אדמין/ית למשרה חלקית עודכן לאחרונה 09:22, 13 ספטמבר, 2017

במסגרת התפקיד:
* הפקה של דוחות מתחום הגבייה.
* קריאה, הבנה של חוזים ותרגומם לידי חיובים.
* התנהלות שוטפת אל מול קבלנים, ספקים ולקוחות פנים ארגוניים.
* העבודה הינה עצמאית וממוקמת בתל אביב.
* שעות עבודה גמישות.
דרישות:
* יכולת חשיבה אנליטית.
* Excel - רמה גבוהה – טבלאות ונוסחאות.
* יכולת עבודה עצמאית.


תחומי עבודה ודרישות

מיומנויות בתחום
  • Technical Analysis

אדמיניסטרציה - 0-1 שנות ניסיון

מיומנויות בתחום
  • budget
  • Computerized office management
  • Microsoft office
צמצם פרטיםלפרטים מלאים